VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

The Secret Circle

Kategori: Serier

 
 
Igårkväll/inatt så fastnade jag i en serie som heter "The Secret Circle".
Förra vintern så fick jag tag på 5 avsnitt av säsong 1, och efter de har de varit knivigt, men nu fick jag i alla fall tag på resterande så säsongen blev komplett.
Vilket resulterade i att jag inte kunde sluta titta inatt, så kommande kväll/natt blir ju såklart att titta vidare..
Ni som gillade "Förhäxad", "Angel" och "Buffy Och Vampyrerna" kommer att gilla denna serien oxå.
 
Den handlar om:
 
Cassie Blake, som efter att ha förlorat sin mamma upptäcker att hon inte bara är häxa, utan även nyckeln till vad som kan släppa lös en hundraårig kamp mellan gott och ont

Kommentarer


Kommentera inlägget här: