VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Till vederbörande

Kategori: Okategoriserat

Till dig  som la (lade) din löjliga kommentar, så vill jag bara säga, skaffa ett liv. För din kommentar är borttagen. Sånt (sådant) trams är inget o ha, långt mindre att jag skulle skriva nåt (något) om den kommentaren.
I min blogg skriver jag om precis vad jag vill och hur jag vill. Så stör det dig så sluta läs den, svårare än så är de (det) inte.
Och jag vet vem du är och att du skrev som du gjorde var väntat lixom...ooopsss...liksom heter de visst..haha.
Så vem är barnslig här, jo DU. Och den sista idioten är inte född än, så känn dig inte ensam trots att du har ett sorgligt ensamt liv
 
Detta var allt du fick från mig..bye bye du patetiska människa

Kommentarer


Kommentera inlägget här: