VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Trasigt och saknas

Kategori: Jag o min vardag

 
Lär inte bli klar med julpyntet idag. Min ena 7 armade ljusstake har lagt av, men kanske inte så konstigt, köpte den ju 1995. Får jaga fatt på en ny imorgon. Likaså behöver jag mer glitter och lite annat tror jag. Så ni får vänta på bilderna till imorgon. För då ska de minsann bli klart.
 
Tyvärr har det slutat snöa, men vi har nog ca 15 cm i alla fall. Hoppas nu de får ligga oxå och inte bli töväder och sen minus på de. För halka är inget kul.
 
Har öppnat min chokladkalender idag och Smulan har öppnat sin. Har ni öppnat era, eller tillhör nån av er gruppen som tycker att man är för gammal? Man blir aldrig för gammal för nåt anser jag.
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: