VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Trevlig kväll till er alla

Kategori: Jag o min vardag

 
 
Önskar Er Alla En Trevlig Fredagskväll!!!
 
För det ska jag ha.
 
Dags och hoppa in i duschen, korka upp vinet och göra mig klar. Tar visserligen bara typ 20 min sen är jag klar, med dusch och kläder då menar jag. Inget massa smink och sånt trams för min del, på sin höjd lite svart kajal och mascara, men absolut inget måste, kan vara kul ibland, typ när man ska ut och roa sig. Fast tar timmar för håret och torka, vilket är viktigt nu när det är vinter, vill ju inte gå ut och bli kall om huvudet, kanske man blir sjuk, mindre bra. Där kan de vara en fördel med kortare hår, men NEJ aldrig att jag klipper mig, de vet alla som känner mig..haha!!
 
Hörs och syns imorgon
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: