VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Viktig kväll

Kategori: Jag o min vardag

 
Ok glömde ta kort på dagens midda så ni får nöja er med att det blir i text. Skinksnitzel, råstekt potatis och sallad. Kändes lite som en sommardag att äta detta. Gott var det som bara den. Inte haft aptit på länge, så ibland funkar det att göra nåt sånt där lite flottigt..haha. Kanske får jag tillbaka min aptit igen snart. Tänk bara imorgon när jag ska äta tacos..mumma ju!!
 
Kvällen är här och mörkret har lagt sig, men inte fasen ska jag slöa för det. Nä jag ska ta och städa vidare på de jag började med innan idag. Sen får man inte glömma viktiga tv-program ikväll
 
* Revenge
* Criminal Minds
* Beauty And The Beast
 
 
Som tiden rusar iväg, bara 18 dagar kvar till julafton. Och jag har ännu inte hittat på vad jag ska ge mamsen i julklapp. Svårt när hon har allt ju. Funderar på flanell pyjamas byxor för de vet jag att hon vill ha fler av, fast lite trist eftersom hon fick såna förra året. Fast hon är som jag och blir glad för allt, tanken som räknas. Men nu gäller det att hitta såna hon vill ha, får ju bli på nätet eftersom det inte verkar som jag kan komma iväg nånstans. Många gånger är det bra att internet finns. Man kan köpa allt där. Hade inte klarat mig utan dator och internet. hade ni?? Dum fråga, klart ni inte hade..haha!!!
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: