VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Ville ju inte in

Kategori: Okategoriserat

 
Gick ut en runda med mamma och mötte då Theodora och Hampus med sin lille påg, endast 13 dagar gammal. Äntligen fick jag se honom, och vaken var han minsann oxå, fast dom sa att han sover så gott som hela tiden.
 
Var på Ica oxå och köpte lite ingredienser, för jag ska minsann äta tacos imorgon, ska ha en lugn hemmahelg, känns som det är på sin plats nu. Inte mycke folk ute heller nu när de närmar sig jul är de ju massa julbord och firmafester. Men om 2 veckor då jäklar ska jag göra rent hus på krogen med Linda..haha!!!
 
Så härligt väder och all snö så jag ville ju egenltigen inte in, ska försöka ragga upp nåns barn i helgen så jag kan få ut och leka som ett litet barn..hehe
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: