VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Helgen kom och gick

Kategori: Fest/Party

Fredagen:

Hade ju fest hos mig med Mamma, Joan, Linda och Sandra. Vi hade riktigt trevligt. Hamnade såklart nere på Flamman, inte så mycke folk men klar godkänt ändå. Där blev jag hungrig och frågade då ägaren om en pizza, klockan var ju nästan midnatt och ugnen var stängd. Men minsann att hon startade ugnen för min skull och kallade upp Lindas kille som fick baka pizzan åt mig. Sånt är guld värt när man är hungrig och vill ha nattamat med sig hem. Så den satt som en smäck när jag kom hem på natten. Pizza vid datorn blev de då såklart..haha. Eller ja..jag åt ju inte hela,  resterande åt jag nästa dag.



Linda & Sandra



Kebabpizzan/nattamaten

 

Lördagen:

Hade bestämt en lugn kväll med Melodifestivalen. Men ringde Linda och skulle bara kolla läget och då visa de sig att hon skulle sitta hemma hos sig och dricka lite öl tillsammans med Sandra och Theodora, och hon sa åt mig att komma om jag ville. Velade hit och dit i ca 10 min. Sen kasta jag in min kropp i duschen och gjorde mig klar och gick på fest. Vi hade även där supertrevligt, kände att detta måste vi fyra göra om, vi kommer så bra överens och inga konstigheter alls.

Så klart blev det Flamman och där dumma jag mig med Subhi (Lindas kille, ja subban för så kallar jag honom oxå..haha) om att han måste baka pizza till mig idag igen..haha..ni skulle sett hans min och som han nekade och inte ville..haha..synd att sådant inte går och sätta foto på.


Kommentarer


Kommentera inlägget här: