VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Så besviken jag blev

Kategori: Jag o min vardag

Tänkte precis, efter flera timmar vid datorn, göra mig klar för en powerwalk. Och vad upptäcker jag då? Jo, att regnet fullkomligt vräker ner.
Alltså sprack min plan. Har inte alls några regnvänliga ytterkläder tyvärr.
Kanske borde införskaffa mig detta.
Hade ju inte varit så farligt om man skulle till gymmet, för de är så kort promenad eller cykeltur dit så man hinner inte bli riktigt så våt i kläderna, plus man byter ju om där nere till andra kläder.

Ja ja, får hoppas de slutar så kan jag gå senare, annars får de bli imorgon.

Kom nyss på att det är onsdag idag. Känns som tisdag, men å andra sidan kan de vara för att de kändes som måndag igår.






Tänkte lägga ut den nedersta bilden men den stämmer ju inte pga de åskar o blixtrar ju inte. Men lägger den ändå för den va så söt!!!






Kommentarer


Kommentera inlägget här: