VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Torsdag är här

Kategori: Jag o min vardag

Vaknade 8 i morse av att en ringklocka surrade riktigt högt. Fick gå ut i trappan o kolla var de kom ifrån, störigt högt ljud ju. Visade sig vara grannens ringklocka som gick av sig själv, knappen var inte där, bara pinnen så att säga inne i hålet där knappen ska sitta, fick peta till den med en penna. Sen blev det tyst, så skönt det blev för huvud o öron. La mig o sov en runda till eftersom jag somna rätt sent inatt.

Och sedan jag vaknade har jag röjt vidare här hemma o börjar se slutet. Snart skinande rent exakt överallt. Så härligt med ordning o reda alltid. Särskilt inför helgen oxå som jag ska göra just ingenting. Bara slappa o ha de mysigt här hemma. En helg i ensamhet, vilket var ett tag sedan så de känns verkligen som det är välkommet.

 Vad ska ni göra, några planer för helgen kanske???


Kommentarer


Kommentera inlägget här: