VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Underworld

Kategori: Filmtips

Idag kom jag upp vid halv 9 tiden fast att jag somnade typ runt 3 inatt. Idag har jag lite oxh fixa innan festen, ut i en del ärenden.

Men först....

Jag såg nya Underworld filmen igår, "Underworld: Awakening". Om ni inte sett den så gör det, den var riktigt bra. Synd bara att jag inte hade några glasögon eftersom den var i 3D. Men nu vet man att det lär komma ännu en fortsättning. Hoppas bara att man slipper vänta lika länge på den som jag fick göra med denna senaste.
Tycker att dessa filmer är riktigt grymma.






Handling:

Vampyren Selene vaknar efter att ha varit försatt i ett koma-liknande tillstånd i 15 år och upptäcker att hon är fängslad. Efter att ha flytt finner hon sig i en ny värld där människan har upptäckt att både vampyrer och varulvar existerar och att de startat ett krig för att utplåna båda raserna

Kommentarer


Kommentera inlägget här: