VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Allt inställt ikväll

Kategori: Jag o min vardag

Blir ingen promenad med Jimmy ikväll, vi är båda så trötta så vi nästan kan somna sittande. Jag för jag somna halv 3 inatt o uppe sen 6 i morse. Och han för ett psykofall som är ute igen och ringt på hans dörr o lånat en tändare o ljög om att hon var nyinflyttad, sen ringde hon konstant på hans dörr under hela natten.

Hon är inte klok alls, hade henne som granne 2007 och då slog hon sönder sin lägenhet ett antal gånger o en natt var hon ute i trappan och sparka o banka på alla dörrar, även min. Jag fick ringa polisen så de kom och fick hämta henne med handbojjor, och då hamna hon på psyket. Förstår inte varför de släpper ut henne hela tiden när hon inte kan klara sig själv.
Och alltid kommer hon hit i vårt kvarter och håller på.

Även middan hoppar jag över, orkar inte o inte sugen alls, får bli nån sån där mini baguette som man stoppar i ugnen 10 min sen är den klar

Så hörs nog inte mer ikväll







Kommentarer


Kommentera inlägget här: