VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Helgen som gick och annat

Kategori: Jag o min vardag

Fy på mig som inte bloggat under helgen..haha..men här kommer helgens uppdatering i alla fall.

Fredag:
Satt hemma hos mig och drack vin med Jimmy, vi hade allmänt trevligt och prata i massor, tror han behövde det. och som vän ställer man ju upp. Strax innan midnatt så hamna vi op krogen där det var karaoke, rätt mycke folk, lite annat folk än där brukar och det är ju mer kul än att bara se de gamla vanliga. Vid stängning var där en kille som är ute efter mig som tyckte de skulle vara efterfest hos Jimmy eller mig. Så vi sa vi skull gå och fixa ett flak öl, men tillsaken hör att vi smet iväg..haha..sen ringde min mobil gång på gång och massa sms. Jag tog mig lite nattamat och la mig i sängen och kollade tv och somnade sedan.

Lördag:
Hade en lugn sådan med mycke film och serier.

Söndag:
Även denna dag blev relativt lugn, städade en del och kollade tv och läsa.

Skönt med sådana helger ibland.

Men idag är det måndag och då börjar mitt allvar igen. Var och tränade tidigt i morse, fick gå dit pga de frusit på under natten och all snö på vägar och trottoarer hade gjort så de var halt och knöligt. Har efter det sökt några jobb, städat vidare. Inte klar än. Och snart får de nog bli lite lunch, magen kurrar. Tacosoppa känns det som det får bli






Kommentarer


Kommentera inlägget här: