VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Krampat

Kategori: Jag o min vardag

Har nu legat i 3 timmar i sängen med världens kramper, ont som faen gör det. Gallstensanfalls känningar, och såna är inte roliga. Är opererad sedan 1997, men ibland kan man få känningar i gallgångarna och det är mycke mildare än om man hade haft gallblåsan med sten eller grus.

Vet inte vad detta berodde på, om de var proteindrinken med chokladsmak eller de bara kom av ingenting. Åt ju bara ett knäcke med makrill i tomatsås till detta. Och de åt jag igår med och alltid innan klarat.

Får se imorgon efter nästa proteindrink, blir de samma då, så får jag nog ta och sluta med detta. Lite trist eftersom jag la 500kr på detta, men kan kanske hitta nån som vill köpa detta av mig då istället för att de bara blir stående här till ingen nytta.

Ska slänga ihopa lite lunch nu och se om jag kan bli av med resten av det onda, hoppas.
Så håll tummarna för mig är ni snälla




Passande bild..haha...kanske inte riktigt så ont jag har/hade, men ni förstår nog


Kommentarer


Kommentera inlägget här: