VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Dagen i bilder

Kategori: Äventyr

 
Hemma efter en heldag i Malmö. Trevlig stad, borta bra men hemma bäst..haha
 
 
 
Mamma och jag gick på samma buss som mormor fast vi hoppade av innan och gick in på Mobilia och kollade lite i affärer, men hitta inget speciellt jag ville ha. Var trevligt och gå där i alla fall.
 
Gillar ju t-shirtar så 3 såna fick jag med mig hem, 199kr för alla skulle de blivit, men när jag kom till kassan och skulle betala så var där 20 % i medlemsrabatt, så 159kr gick köpet på, ett riktigt fynd tyckte jag.
 
 
 
 
Lite wow att jag kommer hem med ljusa färger på tröjorna, jag som annars är glad för att köpa allt i svart.
 
 
Blev Burger King innan vi tog bussen in till tåget
 
 
Blev att vi hoppade av mitt inne i stan, typ Gustav Adolfs Torg
 
Lite taskiga mobil bilder, kommande två, men hade nog nåt skit på skärmen, får kolla upp de
 
 
 
 
Vi promenerade sedan till stationen som ju ligger precis vid en å och där var en båttur Malmö runt, 50 min för 125kr. Men vi stod över pga tyckte det var lite i de dyraste laget för nåt som inte är så mycke. Då hade jag hellre promenerat lite här och var för att se Malmö stad.
 
Nu ska jag kela med Smulan lite som varit ensam hela dagen...
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: