VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Ett måste i hettan

Kategori: Jag o min vardag

Fy vilken värme, NEJ jag klagar inte, men fixar verkligen inte sån värme. Tur de blåser lite i alla fall.
 
Var ju tvungen och gå ut, mötte upp med mamma på Ica, ville ha hem lite frukt & grönt, bra och ha hemma i detta vädret, värmen gör ju så att man inte blir sugen på varm mat precis. Fast idag ska jag prova nåt nytt med min tacosoppa, vad får ni se senare ikväll.
 
Oxå ringde Nilla precis innan och fråga om jag ville komma bort på saft och bulle..haha..ja jag dricker ju inga varma drycker, så typiskt att jag inte kunde det. men vi håller det öppet imorgon och ser om vi kan ses då och hitta på nåt. Hon har ju en liten dotter på 5 månader som är så himla söt alltså.  Men på bilden är hon bara 2 månader.
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: