VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Fan Fan Fan

Kategori: Jag o min vardag

Vaknar upp och går på toa och vad ser jag, Jo, fått min mens, den kunde ju kommit när den skulle för en vecka sedan, så typiskt  när jag planerat att åka med mamma och mormor till VÄLA idag. Nu får jag snällt stanna hemma pga att jag inte vet hur det kommer att bli. Blir ju alltid så dålig och behöver ha nära till en toalett pga nblöder som fan ju. Jävla skit rent ut sagt. Jag som ville åka dit och se om jag kunde hitta lite nya tröjor. Och vädret är dessutom kanon idag.
 
God morgon förresten.......Blev mycke svordomar denna morgon..haha...men smått iriiterad ju att jag inte kan åka med.  Och säkert inget Malmö imorgon heller bara för det.
 
Får väl se hur det blir ikväll med den dagliga PW:n.
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: