VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Go'midda

Kategori: Jag o min vardag

 
Gick ur sängen för en stund sedan. Varför? Det är en hemlis..haha!!!
 
Händer idag då....hmm..vet faktiskt inte än. Mamma ville ut och åka på sommarkortet, men jag är inte riktigt upplagd för detta. Får känna efter en stund och se vad jag vill. Lite sen frukost oxå kanske.
Om jag blir hemma så tror jag att jag ska sortera lite i garderober och skåp, kan nog behövas för att se om där är nåt som tar plats i onödan. Måste passa på och göra massa nu innan 1 augusti för sen ska jag ju gå en kurs I Helsingborg om jag inte hunnit hitta en praktikplats.
Svårt och få tag i cheferna på företagen nu när det är semestertider.
 
Såg solen nyss men nu är den borta. Undrar om det kommer att bli nån riktig sommar, känns inte som det. Men som den eviga optimisten så tror jag att den kommer när man minst anar det, eller i augusti som alltid då när skolorna börjar
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: