VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Helgen är över

Kategori: Jag o min vardag

 
Drog ju iväg på ute party med några vänner som var himla trevligt, fulla och glada som alltid..haha..nä inte så farligt fulla kanske. Jo någon, men vem kan kvitta...haha. Sen blev de ju såklart flamman som alltid. Så man kan säga att vi körde en repris på förra helgen. Tyvärr togs det inga kort, blev lixom aldrig av. På natten och lördagen hände lite saker som jag inte tänker gå in på, utan det stannar mellan oss som det gäller eftersom allt löst sig och är lugnt.
Vi vill inte ha några skandaler, för i denna byn så räcker de med två ord så har dom gjort en lång novell i utlägg om vad som hände och inte hände som inte ens stämmer. Sånt har man inte tid med...
 
Idag söndag tar jag det bara allmänt lugnt, ska inte göra ett dugg. Tagit en dusch och har massa filmer jag tänkte köra maraton på resten av denna dag känns det som.
 
Men imorgon är bloggen igång som vanligt igen. Vad veckan bjuder på får vi se då. Inget planerat faktiskt mer än sjukgymnasten och tvätta, hoppas på en dag med fint väder så mamma och jag kommer iväg nån gång till Skånes djurpark. Så på tisdag kan de gott vara fint....
 
Hur har er helg varit då? Blöt? Lugn?
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: