VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Klapp på axeln

Kategori: Jag o min vardag

 
Nu jäklar skiner köket, Har torkat o dammat o torkat o dammat exakt överallt i hela köket. Tog sin lilla tid. Men så nöjd jag är nu alltså. Nu börjat mitt hem likna nåt igen..haha..som om jag inte städar för mycke redan, enligt mina vänner. kallas de städmani? Nähähä, tror jag inte!! Vill ju bara ha skinande rent alltid...
 
Nu är de bara att köra vidare så hela lägenheten blir riktigt fin, men lär inte hinna klart idag. Jodå jag tänker fortsätta några timmar till känns det som. Vet inte varför, men sena kvällar är som bäst att städa på, i alla fall så får jag fram rätta känslan då, alltid varit så. Känner ni igen er? Vet att jag frågat det tidigare. Men lite upprepning skadar inte....
 
Ca 13 dagar kvar, sen är jag inte ledig mer, då börjar allvaret med AF kursen.
 
Skulle egentligen varit borta hela natten från ca kl: 21 men det blev ändring på det, lite synd, men kommer fler chanser de vet jag, har ju varit så ett tag nu. Hemlis, hemlis..hehe
 
Hann tyvärr inte dra ut på en PW med Marielle eftersom jag inte fick detta besked förrän typ lite innan 21-tiden. Får göra ett nytt försök imorgon. Hade dock varit skönt att ge sig ut nu när det är rena sommarvärmen. Men vill inte gå ensam när det blivit mörkt.
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: