VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Meloner

Kategori: Smått & Gott

 
haha och vad trodde ni nu då, att meloner var nåt snack om brösten..haha..så fel ni har.
 
När jag var på Ica idag så var där olika meloner för 10kr/kg. Och jag hittade en som heter
"Piel De Sapo".
Den är hur god som helst, godaste melonen jag ätit.
 
När man tar en bit och börjar tugga så tror man den ska smaka vattenmelon, vilket snabbt försvinner och går svagt över att smaka lite galia, men även där blir man lite lurad och får en frisk smak som inte går att beskriva, lite lite söt smak och hur saftig som helst.
Detta är en melon som jag kommer och köpa mängder av framöver. Hoppas bara att Ica kommer att fortsätta ta hem dom.
Ska i alla fall dit imorgon och köpa hem några till.
 
Lånar en bild från google eftersom jag redan ätit upp halva jag köpte. Får ta kort och visa er imorgon när jag varit iväg.
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: