VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Patetiska människa

Kategori: Tankarna flödar

Skällde ut en person med ord och inga visor för att denne ljögit och snackat skit om mig och ljögit om mina vänner. Nån av vännerna stod bredvid och hörde när jag gjorde detta och personen erkände då att den varit dum och ljögit. Bra men Jag bad personen dra för det är inte första gången denne håller på så och inte sista heller. De är vi många som vet...
 
Sluta med att personen tog bort mig som vän på facebook, vilket jag bara skratta åt faktiskt.
 
Idag ser jag att personen gjort en vänförfrågan där igen, nu nästan 2 månader senare. Hur patetisk är inte denne då. Nä du, du blir aldrig min vän igen. Du har hållt på för länge med all skit och tror att du kan göra massa hela tiden och att folk ska förlåta dig gång på gång. Men så funkar de inte i min värld i alla fall. En gång kan man förlåta nåt, kanske två oxå. Men fan inte 100 ggr som du tycks tro. Och absolut inte denna gången pga de du sagt och spridit runt är riktigt fula saker om mig och mina vänner. Så gör man inte...
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: