VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

testa lite nytt

Kategori: Jag o min vardag

Imorgon ser de ut som det blir lite nytt äventyr med massa trevligt folk. Gick på systembolaget för att köpa öl, men ångra mig snabbt. Fick lite hjälp av en expedit.
 
Valde 2 helt nya viner som hon rekommenderade utifrån andra viner jag gillar. Kul och prova nytt så man kan variera sig framöver.
Har ju druckit rebenschoppen från Tyskland länge nu
 
Hoppas nu de blir gott imorgon, är ju tänkt att vi ska grilla oxå
 
Någon som provat dessa viner o kan komma med ett omdöme kanske???
 
 
 
 
Är ju egentligen bjuden på 25 års fest imorgon med dom ska till Hbg och tura och ut på Dickens, och känner att jag inte har riktigt råd med det just nu. Lixom 3 veckor kvar tills jag får nya pengar. Så går de när man ahr shoppat loss en hel del på kort tid..haha
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: