VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Ute vs inne

Kategori: Jag o min vardag

 
Tog en sväng till Netto för ett 6-pack bubbelvatten. Och pust, flämt säger jag bara. Sikken värme alltså. Helt underbart att sommarvärmen kommit men jag fixar verkligen inte att vara i solen. Det är för bra för mig, så idag stannar jag inne och gör nytta i hemmet, tvättar ju oxå.
 
Och vem ringde idag då? JO Klara-Stina (Linda) som lyst med sin frånvaro i ett antal dagar, "skällde" minsann lite på henne, hon fick vad hon tålde..haha..nu får de vara nog med trams..haha!!
 
Imorgon börjar Helsingborgs festivalen, funderar på att åka in en runda på dagen. Men får se, het buss till Åstorp och sen vidare med tåg lockar inte så jättemycke precis. Men vill man nåt får man stå ut, så är det bara.
 
Om jag är hemma ikväll så tror jag de får bli en PW, skönt då vid 20-21-tiden när värmen lagt sig lite
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: