VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

2 timmar & 20 minuter

Kategori: Jag o min vardag

Har ikväll varit ute och gått med Marielle i 2 timmar och 20 minuter. Helt underbar kväll.
Lurade iväg henne på en ny runda och blev visst lura, lurade mig själv med..haha. Hittade inte vägen vi skulle vika in på över en bro, kanske inte så konstigt, är ju lixom 14 år sedan jag hade häst och red däruppe. Så de blev en väg som tog slut långt in i skogen vid ett öde hus och där var det bara och vända och gå tillbaka.
 
 
 
Hade ni velat bo här mitt ute i ingenstans?
 
 
 
2 lador här som taget ur en skräckfilm om det hade varit mörkt ute
 
 
 

Kommentarer

  • Ardito säger:

    Intersting :)

    Svar: Yes very, it was nice :)
    shaminelle

    2012-06-28 | 23:07:44
  • Ardito säger:

    interesting :)

    Svar: Yes it was nice
    shaminelle

    2012-06-28 | 23:11:35

Kommentera inlägget här: