VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

6 juni

Kategori: Jag o min vardag

Sveriges Nationaldag idag. Undrar om många ligger bakis, eller har dom kanske inte vaknat än...haha. Själv var man uppe redan halv 9, känns bra. Solen har börjat titta fram, kanske man kan hoppas på lite finare väder idag. Inte för att de gör mig så mycke att det inte är så varmt. Men gillar ändå årstiden där man slipper har långa byxor osv, vår, sommar och höst. Men vintern är ju ändå en klar favorit.
Eftersom mina planer är en flytt så kanske man skulle börja tänka sig uppåt i landet, typ där de har snö längre än i Skåne. Men nja, nä vem lämnar Skåne frivilligt..hehe.

Nu får de bli lite frukost känns de som.










Kommentarer

  • sara's hemligheter - att överleva våldtäkt säger:

    Hej! Hoppas allt är bra med dig och att du får en bra dag :)

    2012-06-06 | 14:54:26
    Bloggadress: http://sarashemligheter.blogg.se/

Kommentera inlägget här: