VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

ävla åsna

Kategori: Jag o min vardag

 
 
ävla ävla  åsne vännen Sabina..haha..Hon snacka om en plan hon har ikväll med someone...hehe, men verkar som hon bangar(hade jag ju redan räknat ut). Men i alla fall så snacka hon lite vin och nu har suget satt sig..haha...fy fy på mig, ska inte..ska inte..ska inte!! Händer ändå inget i denna byn. Hade de inte regnat så förbannat kunde ju hon och jag rest iväg till "vår" lilla strand och myst några timmar...*suck*..ingen sol så långt ögat når.
Får hoppas på fler soldagar denna sommaren, kan ju lixom inte vara slut redan.
 
Här har ni henne (bilden), Sabina i egen hög person..aj aj nu skäller hon nog snart för att jag lagt ut denna bilden..hahahaahaha!!!
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: