VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Blandad bra dag

Kategori: Jag o min vardag

Mår skit alltså men är ändå hur flitig som helst här hemma. Den dumma mensen har kommit med hemsk smärta, illamåenden och byta binda en gång i timmen som alltid. Kass info jag vet, så vi lämnar de nu.

Har kommit en bra bit på vägen i sovrummet. Fick ju 5 plastbackar från Ica av mamma, såna där på hjul att ha under sängen istället för kartonger. Skitbra kan jag säga, så nu ligger de flesta dagböckerna förvarade fint där. Tillbaka till de här med kartonger, de som nu är tomma har jag ställt i hallen, nån i varann. Letade efter Smulan pga inte sett henne på en bra stund. Knepigt och hitta henne, min till slut så hitta jag henne i en kartong. Sover stenhårt där...så söt alltså.





Fick även sms om att mitt paket från cdon hade kommit till posten för att det var för stort för brevinkastet. Drog med mig mamma ner eftersom där var en överraskning till henne, försenade mors dags present, boken Keith & Jag ville ju inte komma i tid. Hon fick den direkt så fick inte tagit nåt kort på den, men lånar en bild på nätet så ni ser vilken jag menar.
Oxå var där 2 böcker till mig med Peter Rätz-Nio år som undercoveragent och
Patrik Sjöberg-Det du inte såg plus Supernatural säsong 1









Har även fått i mig en sallad bestående av isbergssallad, kyckling, tomat, gurka och räkor och en liten tzatziki till denna...gott gott





Nu blir de att städa vidare här hemma. Kanske hörs senare, om inte så imorgon



Kommentarer


Kommentera inlägget här: