VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Blöt lördag

Kategori: Jag o min vardag

Oj vad regnet vräker ner mellan varven här.
Pratade med Linda för en stund sedan lite snabbt och bestämde då att jag inte alls är sugen på att festa idag, det verkade inte hon heller, men vi skulle höras senare.
 
Nä känns som de där jag skrev innan är mer frestande, film och gott ni vet. Härligt dagen efter. Mys på hög nivå är ett måste då. Men först ska jag göra nån midda. Kött får de bli, oxå ett måste dagen efter.
 
Hittade Smulan i kojan inatt när jag kom hem. Hade ju tvättat dagen innan och hänger alltid allt hemma på en torkställning, varav det var ett stort lakan med denna gången. Och kunde inte låta bli att göra lite för min underbara katt. Visst är hon väl hur söt som helst
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: