VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Box och pilla

Kategori: Jag o min vardag

Min 14 åriga katt Smulan har skrikit i omgångar under natten så jag fick typ 2 timmar sömn, och idag har hon gjort detsamma. Så har nyss varit iväg och mött upp Marielle för en p-pilla till henne. Fall i fall att hon fått ett återfall med att löpa. Vilket hon ju inte gjort på mer än 1 år. Bättre och ta det säkra före det osäkra. Katter lider ju och mår inte bra när dom löper. Så jag tycker riktigt synd om henne. Nu är pillan i magen på henne så imorgon ska det väl ha lagt sig.
Just de ja, fick Navy CSI säsong 1 oxå av Marielle, hon hade dubletter, snällt :)
Nu ska jag strax gå och bädda ner mig, varit uppe sen kl: 06.15 och hoppas på mer sömn inatt. Imorgon är de ju tandkis igen, fast bara ett tandprov för min bettskena som jag sen ska hämta ut 10 dagar senare. Sen blir de sova med den varje natt resten av livet. Jobbigt i början, har ju slarvat med den jag har, men den är av hårdare plast, denna nyare är mjukare och ska vara bättre. Inga billiga skenor, men allt för att va rädd om tänderna. jag biter ju ihop stenhårt och gnisslar tänder.

Nog om detta...Natti natti gott folk


Kommentarer


Kommentera inlägget här: