VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Busig natt

Kategori: Jag o min vardag

Kom upp 8 men är mer död än levande kan jag säga, men de ändras nog under dagen. Varför? Jo, för Smulan ahr busat i sovrummet halva natten i omgångar, varit uppe på TV och högst upp i min bokhylla och välte ner saker så jag vaknade. Hur hon nu kom upp där vet jag inte, för det är högt, men å andra sidan är där en hylla en liten bit ifrån så hon tog nog sats därifrån. Kan ni fatta att hon är 14 år och så busig..haha. Betyder i alla fall att hon mår bra för sin ålder.

Nähä nu blir de lite frukost, prcis kokt 2 ägg. Ett tag sedan jag åt, så det blir nog mums

Ser ut att bli fint väder oxå, vilket ju kan bli trevligt med tanke på att de finns människor idag som tar studenten






Kommentarer


Kommentera inlägget här: