VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Det här med att festa

Kategori: Säljes

Satt och åt frukost, kokt ägg och rökt lax på knäcke och kom in på massa tankar. Och efter att ha festat på midsommarafton känner jag ännu mer nu att jag tappat suget, så de 3 helgerna på rad jag var hemma innan var helt rätt. Klagar inte på midsommar, det var både kul och trevligt. Men är verkligen mätt på festandet.
Sen finns det ju bara Flamman här och det är ingen höjdare. Casa oxå men dit vill jag inte. Så nu tänker jag köra vidare på vita helger ett tag igen. Helsingborgs festivalen är det som ligger närmast eftersom jag bestämt detta med en killkompis. Får väl se när dagen är här vad jag vill.
 
 
 
BTW: Säljer forfarnade säsong 1-3 av Buffy Och Vampyrerna,
om nån är intresserad så vill jag ha 75 kr/säsong + frakt. Släng iväg en kommentar så fixar vi det
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: