VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

En vecka har gått

Kategori: Jag o min vardag

 
 
Och den har gått i rusande fart. Fredag igen men denna helgen ska vara lugn och alkoholfri. Duktig jag är, knappt festat på länge nu ju..haha. Planen är Hbg festivalen om 4 veckor, sen får jag se om de blir en dag in där eller alla 3. Man kan ju faktiskt åka dit utan och dricka nåt.
 
Händer idag då? Jo det blir städa klart eftersom jag inte hann det igår pga gjorde massa annat. Men så kan det bli ibland. Och gårdagen var en toppendag med så.
 
Måste ner till Ica en runda och köpta billiga färska champinjoner till morgondagens midda som jag ska bjuda mamma och mormor på.
Skulle egentligen rest till Väla idag men dom 2 orkade inte. Förståeligt, min mormor blir 83 i år och mamma är ju full av värk och annat trist. Kanske måndag istället
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: