VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Go'morron

Kategori: Jag o min vardag

Go'morron!! Så skönt och vakna upp denna lördag med att veta att man inte var ute igår. Även om jag aldrig blir bakis (ja ja jag vet, skriver de alltid..haha).
Vad händer då idag? Vet ej än... Men Jaana kom på fb chatten igår och skrev att vi ju skulle varit på Klippan festivalen igår. Smart och komma med detta när klockan nästan var 22 på kvällen. Vi snacka lite löst om att höras idag på eftermiddan och se om vi känner för att åka in dit idag. Men tror faktiskt jag väljer att bli hemma.
Blev 2 filmer igår som jag kommer att slänga upp inlägg om idag. Fast den ena filmen varade bara runt 40 min, det var en verklighets dokumentär, en rå sådan. Sjuka människor de finns.

Nähä magen kurrar lite, så de får bli en macka nu


Kommentarer


Kommentera inlägget här: