VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Helgen är här med....

Kategori: Jag o min vardag

Hallå folket!!!

Fredag igen...Och vad händer? Absolut inget för mig idag. Ska bara vara hemma och ta det lugnt. Eller ja lugnt och lugnt, ska städa sovrummet från golv till tak vilket nog tar sin lilla tid eftersom jag har en stor hylla och 2 mindre fulla med böcker, oxå ska sängen eller ja madrassen vändas, nog så knöligt i ett litet sorum och den är ju 160 cm bred, men de går, gjort de många gånger förut

Tog ju toaletten sent igår kväll när jag hade duschat. Vilket är perfekt, då kan man skura och spola allt med duschen, redan naken och ingen risk att blöta ner massa kläder.

Kom på att man kan kalla det att köra "En Hanna" i Big Brother. Men å andra sidan har jag alltid städat toa naken....haha...säkert fler där ute som gör som jag, eller hur???







Kommentarer


Kommentera inlägget här: