VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Helt klart en vinnare

Kategori: Jag o min vardag

Såg hela sändningen 24/7 från huset igår i Big Brother.
Så jävla härligt att Hanna vann, det var hon så värd alltså. En riktig vinnare i alla lägen. Blev faktiskt lite tårögd då när beskedet kom och man fick sitta och se henne tåras av glädje.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Efter programmet fick jag ett telefonsamtal som gav mig en väldig massa "kött på benen" om en viss person. Med andra ord är det precis som jag alltid trott om denna person. Men att få det ännu mer bevisat är verkligen skitbra. Så nu vet jag precis vad jag ska göra. Så som jag alltid gör med personer som inte förtjänar min vänskap.

Tack till dig som ringde mig.







Kommentarer


Kommentera inlägget här: