VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Jahaja

Kategori: Tankarna flödar

Jäklar vad läsarantalet och titten på antalet sidor har ökat sedan i fredags. Måste vara många nyfikna människor därute..hehe. De gör inget, de får ni lov och vara, därför bloggen finns. Ja alltså om ni hittar nåt kul att läsa eller titta på osv. Ja ni fattar själv.

Idag är de ju dagen innan nationaldagen och gissar att nästan halva Sverige är ganska onyktra nu. Men inte jag, jag är duktig. Har jag bestämt mig så har jag och då kan ingen rucka på mig. Så hur länge jag ska hålla mig från festandet är min lilla hemlis. Men såklart får ni veta om jag lyckats....haha..låter ju som en alkis. Men det är faktiskt så att jag har en plan med detta. Och jag tycker det är en utmärkt plan som kommer och ge bra utdelning.



Snart är kl: 21.00..hmm..funderar på att bädda ner mig med Smulan och kolla nån film eller fortsätta på serien Fringe.



Kommentarer


Kommentera inlägget här: