VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Många bra bevis

Kategori: Jag o min vardag

Förra söndagen så ringde en person till mig som jag inte pratat med på typ 2 år.

Började med att personen tog kontakt på facebook via mailen och vill ha mitt nummer och snacka lite.
Vilket jag efter några timmar gick med på. Fick efter samtalet ett x antal sms, sparade dessa. Vilket jag är glad för idag pga detta som pågår nu. För vad de verkar som så har eventuellt personen sagt att det var jag om tog kontakt. Och är det så, ja då  är det lögn. JAG TOG INTE KONTAKT!!!! Har bevis på facebook och för att inte tala om vad som står i sms:en.

Ibland är de bra och vara smart och bara hänga på i snacket när nån ringer och sedan dessutom spara allt så man kan bevisa hur snäll och ärlig man är. I detta fallet jag. Usch för personer som inte kan säga som det är. Det var väl inget farligt och erkänna att man tagit kontakt. Jo eftersom det tydligen skulle vara som hämnd på sitt ex. Sådant är ju oxå löjligt, vuxna människor ska väl ändå kunna sluta med såna fjortis fasoner. Eller???

Så av allt detta är det bara o konstatera att jag inte gjort ett dugg fel.

Personerna ifråga lär ju säkert läsa detta....

Kommentarer


Kommentera inlägget här: