VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Mer död än levande

Kategori: Jag o min vardag

Godmorgon!! Är halvdöd ju, fastnade med "Gossip Girl" inatt, fick tips av kompisen Marielle att den serien var bra. Så tänkte..."varför inte". Och hann med 7 avsnitt, hade svårt oxh slita mig, så det betyder väl att jag gillade serien. Tur jag har 4 säsonger..haha!!

Usch känns som jag har svårt och vakna idag, grannen vägg i vägg har haft trafik halva natten, folk som kommit och knackat på och inte bara det för dom har ropat i hans brevinkst oxå, plus när dörr öppnats så har den slagit i min. Mindre kul när grannens besökare inte fattar att det är natt och att andra sover. Ja ja nu sov ju inte jag, men i vanliga fall gör jag ju de vid 3-tiden.

Får hoppas att duschen gör mig piggare. Ska ju iväg till Åby marknad i Klippan om några timmar. Ja om vädret håller sig i schack. Ganska mörkt åt det hållet även om solen kom nu mellan alla moln.












Kommentarer


Kommentera inlägget här: