VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Mjuk är bättre än hård

Kategori: Jag o min vardag

haha, eller hur....kanske inte i alla läge. Snusktänk där..haha
 
Nä men alltså nu snackar jag bettskenor.
Har varit och fått min nya idag, så mjuk och behaglig den var att ha på. Jämfört med den andra som är av hårdplast.
 
Så nu jäklar ska jag sova med den varje natt. VARFÖR? Jo för att jag gnisslar tänder kraftigt och biter ihopa stenhårt när jag sover, vilket ju sliter på tandytan, plus förra året lyckades jag bita sönder en kindtand i 3 delar, gick med tandvärk i 3 dygn och sov inget så ont jag hade och detta vill jag absolut inte vara med om en gång till.
 
Så till alla er där ute med samma problem som mig, skaffa en bettskena för er egen skull. Okej, den kostar mellan 3-4000kr, men värd varenda krona.
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: