VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Okänt kuvert

Kategori: Jag o min vardag

Fan vad glad jag blev för ett par timmar sedan. Fick ett brev och när jag öppnade detta så var där ett meddelande om att ett antal 1000 lappar kommer att gå in på mitt konto imorgon. Hade inte alls räknat med detta så det var en trevlig överraskning. Ska rakt in på ett sparkonto så länge. Har ju massa äventyr som ska göras i sommar, så dessa pengar satt som en smäck kan jag säga. Inte för att jag är så fattig i vanliga fall. Men som alla vet och känner så är ju alltid pengar välkomna för man hittar alltid något hål att stoppa dom i.
Så nu firar jag med en burk cola..haha..inte druckit detta på 2 veckor, så den kan jag vara värd, tycker ni inte det?



Kommentarer


Kommentera inlägget här: