VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Power, power

Kategori: Jag o min vardag

Varit ute på en 2 timmars powerwalk i skogen med Marielle. Men usch för skogen just nu, tror vi höll på att trampa på runt 100 st bruna och svarta sniglar. Och nej jag överdriver verkligen inte, för dom låg överallt och i flock med plus söndertrampade osv. Riktigt äckliga är dom..urk.
Men hur som så finns det inget härligare än att vara ute i skogen. Minns alla mina 26 år då jag hade egna hästar, det var en underbar tid och man red nästan dagligen i skogen, ja när man inte tränade dressyr eller hoppning. Saknar den tiden nåt enormt mycke.

Tog lite naturbilder, kom för en gångs skull ihåg kameran.




Denna skylten hör ihopa med bilden på stigen som kommer här under










Ser ni de 3 ankorna?








Kommentarer


Kommentera inlägget här: