VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Precis som jag trodde......

Kategori: Tankarna flödar

............så har antalet läsare ökat kraftigt sen jag länkade denna blogg till facebook. Vilket ju betyder att folket där är nyfikna..haha. Innebär oxå att jag inte behöver skriva några massa statusar som folk gör, även om jag sällan lägger status där. Tycker väl inte att man behöver dela med sig om allt där. Man hör så mycke om vad som händer med folk, dåliga saker då genom att sjuka personer vet var dom håller till och gör dom illa på nåt sätt.
 
Sen finns det ju personer som inte kan annat än "gnälla" och beklaga sig i sina statusar, och många av dessa har själva skapat sina problem och sitt dåliga mående. Men där finns ju "knappen" man kan trycka på att sluta prenumerera typ. Vilket är hur bra som helst. Och såklart att jag gjort det med vissa. Orkar inte logga in där varje dag och se massa "gnäll". Jag är ju själv alltid glad och positiv i allt och tar allt som de kommer, varken hoppas på saker och ting eller blir besviken. Tar det mesta med en klackspark, de som sker de sker. Okej, vissa saker kan man ju påverka till det positiva om det skulle vara nåt negativt. Men tror nog ni fattar vad jag menar med det, utan att behöva skriva i 10 min till..haha.
 
Ja nu när ni läst klart detta så vill jag bara säga att detta är ett tidsinställt inlägg eftersom jag är i Hässleholm

Kommentarer


Kommentera inlägget här: