VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Program & gummiband

Kategori: Jag o min vardag

Hemma igen från sjukgymnasten, Fick prova och göra lite övningar som jag ska göra hemma. Ett häfte med övningar och ett gummiband att använda till dessa. Utöver detta blir det ju träning i form av att promenera och cykla.
 
För er som missat tidigare inlägg så är mitt främre korsband helt av och det får man aldrig tillbaka plus insidans ledband är halvt av men detta läker av sig själv. Ska nu träna upp knä och dess muskulatur under 4 månader. Om detta inte skulle funka så blir det en operation där man tar senor bak i lårbenet och bygger upp ett nytt korsband med. Men de flesta klarar och träna upp knäet och slipper operation, så nu är det att ligga i med träning så man slipper detta och hoppas på det bästa.
 
 
Återbesök om 4 veckor, och har det då gått framåt så kan jag börja träna på gym oxå. Härligt eftersom jag har årskort på gymmet på Ugglebadet.
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: