VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Senil och dement kanske

Kategori: Jag o min vardag

 
Vaknar upp halv 9 och ser ett missat samtal på mobilen, kl: 05.20 har de ringt, tack och lov att jag sover med ljudlöst. Kollar in på hitta.se och upptäcker att det är från Kiruna, går vidare till ratsit.se, visar sig vara en 80 årig gubbe. Haha, han har då verkligen ringt fel, undrar om han ens är vid sina sinnes fulla bruk.
Nåja, ringer de igen nu när lur är på så får jag ju verkligen säga till om att han ringt fel och att jag inte känner någong 100 mil bort i Kiruna, eller är de kanske mer än 100 mil dit.
 
Tillbaka till halv 9, ja tänk att jag är uppe så tidigt en lördag. Men kunde inte sova eller ens somna om, vaknat flera gånger under natten, trots att jag somna ganska sent pga åskoväder.
 
Blev bara en film igår, "Act Of Valor", visade sig vara en verklighetsbaserad så den var helt ok.
 
 

Kommentarer

  • Rankvist, helt enkelt! säger:

    150 mil minst. Skiten ligger längre upp än man tror :-)

    Svar: Aha det är så pass långt
    shaminelle

    2012-07-01 | 18:30:08
    Bloggadress: http://www.rankvist.se

Kommentera inlägget här: