VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

"Sommaren är kort"

Kategori: Jag o min vardag

Så sjunger Tomas Ledin. Känns som denna sommaren är sådan för idag är de ju rena hösten. Blåser riktigt mycke och solen lyser med sin frånvaro, och igår regnade det exakt hela dagen, de bara vräkte ner. Känns inte vidare kul ju. Så idag verkar det som det blir en sån där dag man får hålla sig inne. Måste bara upp till tandläkaren och hämta min nya bettskena.
 
Min vecka:
 
Måndag: Tandläkaren och ett annat ärende, städa
Tisdag: Ringa en del samtal
Onsdag: Tropikariet i Helsingborg
Torsdag: Väla Helsingborg Mormor kommer till mamma så ska kanske åka med mamma o hämta upp mormor i Malmö
Fredag: Ut på praktikturné
Lördag: ?????
Söndag: Tvätta
 
Oxå har jag mitt träningsprogram för knäet att kära 1-2 ggr/dag, plus ut på PW
 
Kan bli en del ändringar, men som det känns nu så är det detta som gäller. Ändring är att det blir Skånes Djurpark spontant när det är sol och varmt en dag. Går ju inte och planera helt
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: