VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Sommarkortet

Kategori: Jag o min vardag

Nyss hemkommen efter lite ärenden och kan ju säga att trots solen lyser med sin frånvaro så är de riktigt varmt ute. Kan ju hoppas för alla studenters skull att det inte blir något regn. Själv så ska jag hålla mig inne idag. Jävla tjat jag vet, men jag ska INTE ut och festa som alla andra. Jag ska vara lugn och snäll..haha. Trivs riktigt bra nu med mina lugna hemmahelger.

Just de ja snart börjar sommarkortet gälla. Och har kollat upp det här med tågen eftersom det ska vara banarbete på sträckan Åstorp-Hässleholm. Men trots detta går tågen en gång i timmen med byte i Åstorp och det kan man stå ut med. Så det blir att köpa sommarkortet och göra massa kul som inte blev förra sommaren.
T ex: tropikariet i Hbg, Sofiero, Skånes djurpark, marknader, kanske en sväng ut till Ven, Landskrona kvinnofängelse som jag inte varit på sedan 80-talet hade oxå varit kul. Ja det finns massor.

Har ni några bra förslag på sevärdheter i Skåne så är ni mycke välkomna att lägga en kommentar om detta


550kr, men köper man det på skånetrafikens hemsida så kostar det endast 525kr.








Kommentarer


Kommentera inlägget här: