VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Tidsfördriv

Kategori:

UTSEENDE

Hur lång är du? 157 cm
Ögonfärg? Gröna
Hårfärg? Svart emn egentligen blond
Stil? Lös och ledig, gillar inte mode
Är du nöjd med ditt utseende? Inte tänkt på
Är du mogen? Blir jag aldrig..haha

FRITID
Du har varit på läger? Jodå, konfirmationsläger
Du kör handboll/basket? Har spelat
Du kör fotboll/innebandy? Har spelat båda
Du är ofta med kompisar? Japp när tid o lust finns
 

DU TYCKER OM ATT…
Kramas? Oooooja med Smulan
Kyssas? Gottit
Prata? ja alltid
Sova? Ibland
Gå upp tidigt? ja om jag måste
Lyssna på musik? Ett måste
Vara ensam? Ja ofta, det är en härlig känsla
Att vara kär? Är det nåt man kan äta
Vara i skolan? Längesen
Kolla på film? Minst en om dan

HYGIEN
Hur ofta duschar du? Varje dag såklart
Använder du deo? Dum fråga, såklart att jag gör
Brukar du borsta tänderna varje dag? Ja, minst 3 ggr
Använder du parfym? Ja men inte varje dag pga astma o allergi

KÄRLEK
Är du kär? Fortfarande inte fått svar på om de är nåt man kan äta
Har du sagt ”jag älskar dig” utan att mena det? Använder inte dom orden
Är du rädd för kärleken? Tänker inte ens gå in på de

BADGIRL/BADBOY
Har du rökt? Har väl alla tänkte jag säga..haha
Snusat? Japp, i 26 år, slutade 2008
Däckat? Aldrig
Tycker du att det är coolt att supa? Ja skitcoolt ju..haha
Kysst en främling? EN? haha
Gjort ett sugmärke? Ja det tror jag
Har haft oskyddat sex? ja fy på mig
Pussat en tjej? Ja klart
Har du haft sex med mer än 20 Personer? Nä men över 100..haha
Gråtit inför mer än 10 personer? Ja
Smygit ut? Aldrig
Haft kvar känslor från ett tidigare förhållande? Nej, alltid jag som gjort slut
Sovit bredvid någon av samma kön? Ja
Sovit brevid någon av motsatt kön? Vad är sova :P
Skrikit ord som hora och slampa till någon? Tror inte de, fula ord som fan
Slagit någon på skoj? Ja
Blivit slagen på skoj? Ja
Varit på sol semester? Kreta förra året
Badat i havet? Ja, och vill göra de ofta

Har haft snöbollskrig? Ja
Inte sovit på en hel natt? Ja
Varit på sjukhuset? Ja
Sovit i över 12 timmar? Nope inte utan att vakna emellan
Sett en film mer än 10 ggr?  Dirty Dancing måste vara mer än 10 ggr
Varit ute en hel natt? Minst en gång i veckan
Bråkat med en vän? De har väl alla gjort

 

DU FÖREDRAR
Cola/Fanta? Cola
Tv/Data? Dator
Blå/Rosa? Blå



HAR DU NÅGONSIN…
Varit medvetslös: Ja
Hånglat med nån riktigt ful: När fyllan går in är alla snygga..haha
Hånglat med fler än 50 pers: Självklart, kan ju inte dö utan erfarenhet
Gjort något riktigt dumt: Oj oj ni skulle bara visst
Gjort något du verkligen ångrar: Ångrar aldrig nåt, blickar framåt
Varit nykter på någon nyårsafton: har hänt
Åkt ambulans: Ja många ggr
Gjort nåt olagligt: ja, varför vara som alla andra
Skämts över dina föräldrar: ALDRIG!!!
Sagt jag älskar dig och menat det: Använder fortfarande inte de orden
Vilka kläder sover du i: Kläder?
Vad hatar du verkligen: SPINDLAR!!!
Har du varit kär i någon du inte haft chans på: Nej
Vill du gifta dig: Jag gör inga dumheter.
Vill du ha barn: Inte tid

Kommentarer


Kommentera inlägget här: