VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Totalt glömt bort

Kategori: Jag o min vardag

Har ju en buzzador kampanj att fixa innan den 10 juni..hmm..hinner de verkligen inte.
Temat är tappas och fick ju massa gratis produkter för ett tag sen. Men ska bjuda in folk på lite tappas gott och sedan ta kort på allt detta och skicka in och göra en rapport. Ja en undersökning.

Men tyvärr får jag stå över denna gången, alla andra kampanjer har jag skött och fått bra betyg för. Får istället föröska fixa detta under sommaren och sedan skicka in en mail rapport istället så dom ser att jag utnyttjat det hela som man ska för att vara medlem.
Vill ni bli en buzzador är de bara och höra av er med en mailadress, så fixar jag detta till er.
Det är massor med fina och bra erbjudande utifrån vad du väljer att klicka i som du är intresserad av som t ex. mat, djur osv



Kommentarer


Kommentera inlägget här: