VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

1 timme gjorde så mycke

Kategori: Jag o min vardag

Att vi gick över till sommartid inatt har verkligen märkts av idag, för de första har de varit en underbart strålande sol dag, med riktig värme och inte nog med detta för det har dessutom inte blivit mörkt förrän vid 20-tiden, så sent som i fredags blev de ju mörkt 18.30. Detta känns verkligen härligt. men lite synd mitt i allt att det ska bli sämre väder från onsdag där det även varnats för att det kan komma snö. Hmm..jovisst jag gillar ju snö i massor, men vet faktiskt inte om jag vill ha de efter en sådan härlig dag som idag.

Har dock inte varit ute så mycke pga att jag tvättat, städat och varit och hjälpt mamsen med lite.
Men kan ju hoppas på bra väder imorgon med.






Kommentarer


Kommentera inlägget här: