VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

3 timmar är inte så bra

Kategori: Jag o min vardag

Vaknade för 20 minuter sedan och usch vad trött jag är, bara sovit ca 3 timmar, men tvungen och upp nu, ska ju upp tidigt imorgon pga ta tåget till Kristianstad till sjukhuset för en MR röntgen och hade jag sovit längre pga att jag somna vid 5-tiden i morse hade jag inte orkat upp imorgon i tid..haha. Eller jo de hade jag väl men mindre kul och åka iväg hela dagen på lite sömn. Vi ska ju shoppa loss oxå där.

Nu blir de en dusch och vakna till liv, kanske lite frukost oxå om jag pallar, ingen frukost människa ju, men lite hungrig. Och sen blir det ut i ärenden i det fina vädret.


Kommentarer

  • Victoria - Foto och Vardagen säger:

    Hej :)

    tack för ditt svar :) din blogg länkas i samma inlägg där jag skriver om ormfobi, och det publiceras om ca en vecka :)

    2012-03-29 | 10:46:02
    Bloggadress: http://mezei.blogg.se/

Kommentera inlägget här: